Say Hey op Bedrijvencontactdagen Brugge
Zeg maar dag tegen saaie netwerkbijeenkomsten. Say Hey brengt magie naar de Bedrijvencontactdagen op woensdag 23 en donderdag 24 oktober!
Sterke bedrijfsnaam als belangrijk startpunt voor je marketing
Jouw bedrijfsnaam zorgt voor de eerste indruk bij (potentiële) klanten en die indruk is cruciaal. Niet enkel voor het overtuigen van mensen, maar algemeen voor de groei en het succes van je onderneming.
What’s your story? Zorg voor een passend merkverhaal
Storytelling gaat verder dan enkel het verkopen van producten. Verhalen vertellen heeft de mogelijkheid emoties op te wekken, connecties te creëren en langdurige indrukken achter te laten.
Is er plaats voor jou op de TikTok - For You Page?
Van dansjes op girl dinners tot videoboodschappen van de Amerikaanse president, TikTok verspreidt zich verder in een razendsnel tempo.
Help, ik ben gehackt! Een reminder op Change Your Password Day
Hoe veilig is jouw wachtwoord? In een tijd waarin veel persoonlijke informatie online wordt opgeslagen, is het essentieel om ervoor te zorgen dat jouw wachtwoordbeveiliging op punt staat. Enkele tips:
De Scroll Generatie: hoe video content ons leven domineert
Let’s learn about short video content! Online video's van maximum een minuut die de afgelopen jaren erg populair is geworden.
All I Want For Christmas is een leuk eindejaarsgeschenk!
Ho-ho-hold up! Mariah Carey haar stem ontdooit langzaam en de eerste kerstbomen loeren om de hoek. Dringend tijd om als bedrijf of organisatie al even stil te staan bij … eindejaargeschenkjes! Verras werknemers of charmeer klanten met een kerstcreatie op maat. Need inspiration? We got you.
Reclame op tv: een haat-liefdeverhaal
Iedereen kent het gevoel: je wacht een week lang op een nieuwe aflevering van je favoriete serie en op hét spannendste moment … Reclame!
Geef jouw onderneming de juiste online zichtbaarheid met Google My Business
Op zoek naar een gratis tool om jouw bedrijf online extra in de kijker te zetten en een positieve eerste indruk na te laten? Google My Business to the rescue!
Google Ads goes responsive: minder controle, meer gericht
Je merk staat op punt, je website is oogverblindend en je social media posts staan klaar om viraal te gaan. Maar zonder grote naamsbekendheid blijft het online aanwerven van nieuwe klanten een uitdaging. Google Ads kan een oplossing bieden.
Content is King: waarom content creatie belangrijk blijft
Naar schatting krijgen we dagelijks tot 3000 reclameboodschappen te zien. Er wordt gevochten om de aandacht van de consument terwijl de reclamemoeheid bij de consument toeneemt. Het behouden van de aandacht van die consument gaat dus veel verder dan geld in reclame pompen.
Marketing in de metaverse: (on)haalbaar?
Mark Zückerberg lanceerde de rebranding van zijn bedrijf Facebook, Inc. naar Meta Platforms bijna een jaar geleden. Maar waarvoor staat het concept juist en geldt het vandaag reeds als een interessante marketingtool?
Playing for the same team
Say Hey & WIT bundelen de krachten en gaan samen verder als één groot team in de kantoren van Say Hey.
De kracht van witruimte op je website
Captivate your online audience. Een simpel motto, maar het is slechts een eerste stap. Jouw website moet namelijk niet enkel de aandacht trekken, je moet de aandacht van de gebruiker ook behouden.
Op zoek naar een memorabele merknaam
Jouw bedrijfsnaam is het eerste wat klanten zien of horen als ze bij jou terecht komen. We adviseren dus al meteen: het kiezen van de juiste bedrijfsnaam is een cruciale strategische keuze.
Maak van je webshop een online succesverhaal
Een webshop met een zo hoog mogelijk aantal conversies lijkt soms de enige parameter voor succes te zijn. Hoe meer er verkocht wordt, hoe meer omzet er gedraaid wordt, dus hoe succesvoller onze webshop is? Ja, maar … er is meer!
Recruitment Marketing: trek werknemers aan met een straffe bedrijfscultuur
De Fight for Talent woedt hevig postcorona. Vacatures blijven lang beschikbaar staan of je hebt als bedrijf meer moeite om geschikte werkkrachten aan te trekken. Recruitment marketing to the rescue!
Motion design: geef je merk een extra dimensie
Bewegende beelden zijn de tool om als onderneming snel en efficiënt informatie over te brengen aan je doelgroep. Eén van de mogelijkheden om het verschil te maken met video is motion design. Wat is het en waarom kan jij het gebruiken?
Een sterk merk in de zorgsector
De zorgsector evolueert naar een vrije markt waar concullega’s zich meten met elkaar om zowel patiënten en bewoners als werknemers aan te trekken. Hoe kan jij je kwaliteiten op een goede manier vertalen naar een strategisch marketingtraject?
Ziekenhuizen hebben nood aan een patiëntgerichte website
De website geldt als cruciale pijler in de communicatie van ziekenhuizen. Hoe zorg je ervoor dat hij alle info bevat én overzichtelijk is?
Optimaal gebruik van LinkedIn, buitenbeentje van de sociale media
Tijd om de chaos te ontrafelen van het buitenbeentje onder de sociale media en te tonen dat LinkedIn meer dan nuttig kan zijn voor je onderneming.
Een nieuwe kracht aan het woord, letterlijk!
Eind september verwelkomden we Nick als verse kracht binnen het team van Say Hey. Hij schijnt een licht over zijn eerste maanden en welke uitdagingen een copywriter allemaal op z’n bord krijgt.
Experience marketing: meer dan flashy kleuren en leuke logo’s
Enkel een knappe reclamecampagne ontwikkelen is niet meer voldoende in de hedendaagse marketingbranche om je merk memorabel te pakken. It’s all about the experience.
Opvallen met print in een digitale wereld
We kunnen er niet meer om heen, de digitale revolutie is ontploft. Maar dat is juist waarom het gebruik van print een slimme zet is om op te vallen.
Time to review your opinion on reviews!
Wie checkt altijd toch snel even TripAdvisor vooraleer ze een reis boeken of Rotten Tomatoes voor de juiste film? Juist ja, reviews are everywhere. En ze kunnen ook jouw brand versterken!
Stage lopen bij Say Hey in tijden van corona
In januari mochten wij stagiair Bo in ons Say Hey-team verwelkomen. Vanop een veilige afstand én met mondmasker weliswaar.
Say Goodbye to Internet Explorer!
Microsoft gooit eindelijk de handdoek in de ring: in de loop van volgend jaar (2022) zal Internet Explorer niet meer ondersteund worden.
Vergroot je bereik met social videomarketing
Sociale videomarketing maakt ongetwijfeld deel uit van een doordacht marketingcommunicatieplan om elk doelpubliek te bereiken.
Het verschil tussen logo, huisstijl en identiteit
De termen logo, huisstijl en identiteit worden weleens door elkaar gebruikt. Een logo is geen huisstijl en een huisstijl is niet hetzelfde als de identiteit van je merk.
De impact van typografie op een website
Typografie is een samenspel van lettertype, fonts, lettergrootte, kleur, marge, witruimte, regelafstand en spatiëring.
Goede content marketing laat je bedrijf groeien
Content marketing, wat is dit? Eindeloos scrollen op Instagram en simpele Facebookpostjes maken? Toch niet.
Visueel prikkelend met maximaal gebruiksgemak, het ideale webdesign
Een mooie website die opvalt, in het oog springt, aanspreekt en ervoor zorgt dat bezoekers op je pagina blijven hangen?
Het belang van een responsive website
Wanneer je investeert in een degelijke website wil je ook dat deze gebruiksvriendelijk is op gelijk welk device.
Branding, de body and soul van je merk of bedrijf
Je als merk, product of dienst onderscheiden van je collega-concurrenten blijft een belangrijke factor in het uitbouwen van een sterke bedrijfscultuur.
Zorg voor een uiterst sterke merkpositionering
Collega-concurrenten zitten niet stil, consumenten worden kritischer en het is alsmaar moeilijker om het verschil te maken.
Sociale media verdient je volledige aandacht
Tweeten, volgers, liken, hashtag, …. Sociale media is inmiddels niet meer weg te denken uit het dagelijkse leven.
Het onmisbaar puzzelstukje in je communicatie
Ondertussen is iedereen er stilaan van overtuigd dat je als bedrijf voortdurend moet communiceren met je klanten om in de toekomst succesvol te blijven.
Google loves content
Deel je expertise, inspireer je klanten en verleid Google. Je doet het alle drie tegelijkertijd met relevante content.
Het belang van een sterk logo
Het logo van een bedrijf is vaak het eerste wat (potentiële) klanten te zien krijgen. Het is een visueel merkteken dat een bepaalde indruk nalaat.
Succesvol een webapplicatie lanceren, dat moet je strategisch uitrollen!
Een efficiënte tool: de ontwikkeling van een online applicatie die aan jouw organisatie of bedrijf een boost kan geven.
De weg naar een onderscheidende merknaam
Een naam brengt herkenbaarheid, betekenis en dient de visie en kwaliteiten van een bedrijf uit te stralen. Een naam moet origineel en onderscheidend zijn om memorabel te zijn in de sector.
De kracht van Employer Branding
Het doel van iedere onderneming is om zo goed mogelijk te zijn in wat je doet, wat er bijgevolg voor zorgt dat je winstgevend bent.
Digitale marketing strategie
Het uitbouwen van digitale communicatie met een doordachte aanpak is niet meer weg te denken in de ondernemingswereld.
Klanten van vandaag zijn niet van gisteren
Kopers zijn goed geïnformeerd. Ze hebben reviews gelezen, weten de prijs in winkels en hebben vaak meer kennis van de producten dan de man in de winkel.
Welcome to The Jungle
Je bedrijf op Facebook of andere social media? Welcome to The Jungle.
To app or not to app?
Een app of webapplicatie? Wat is het verschil? Wanneer kies je voor welke oplossing? We doen het voor jou uit de doeken.