Think Pink

Think Pink en Think Pink Europe zijn twee borstkankerorganisaties die zich – respectievelijk in België en in Europa – dagelijks inzetten voor borstkankerpatiënten en hun familie.   

Challenge

Intussen maakt Say Hey al 15 jaar deel uit van de Think Pink-familie. We zijn hun vertrouwde partner voor everything digital en helpen hen om meer definitie te geven aan hun merk.

Brand identity

The power of pink

Wie Think Pink zegt, zegt roze. Hoewel deze kleur de roze draad vormt doorheen alle communicatie, is Think Pink natuurlijk veel meer dan dat. Think Pink staat voor het creëren van een gevoel van samenhorigheid - tussen lotgenoten en hun familie - aan de hand van een impactvolle communicatie in woord en beeld. 

Brand image

Think Pink gets things done

Think Pink zit niet stil en is in korte tijd uitgegroeid tot een begrip. Ze geven niet alleen borstkankerpatiënten en hun familie een stem, maar maken iedereen warm voor hun doel aan de hand van leuke acties, sportieve events, hartverwarmende inzamelacties en zoveel meer. 

Digital presence

Let’s get digital

Think Pink zette de afgelopen jaren flink in op digitalisering, en met succes. Hun sterke digitale aanwezigheid zorgt ervoor dat ze hun bereik en doelgroep substantieel kunnen vergroten.

Say Hey helpt Think Pink met hun volledige digitaal verhaal. Zo maken we apps op maat voor hun events, zijn we verantwoordelijk voor het creëren van de webshop en ook de website is van onze hand. Dankzij ons gebruiksvriendelijke systeem heeft de klant de vrijheid om zelf content te creëren en toe te voegen aan de websites en apps in kwestie. 

Kortom, we helpen hen om hun community te digitaliseren en dichter bij elkaar te brengen. Hiervoor creëerden we een centraal platform met eindeloze mogelijkheden – van het organiseren van events en een gift doen tot de verkoop van leuke gadgets en je inschrijven voor een activiteit – waar je ondergedompeld wordt in de positieve Think Pink-vibe.  

Onze shop beleefde al succesvolle piekmomenten van meer dan 10.000 transacties per dag. Ben je op zoek naar een betrokken team in e-commerce, dan ben je hier aan het juiste adres.

Heidi Vansevanant | Think Pink België

Geef om haar

De knipbeurt van je leven

Naast de Think Pink en Think Pink Europe website, mochten wij ook de websites van de verschillende Think Pink-initiatieven voor onze rekening nemen. Zoals www.geefomhaar.be bijvoorbeeld, een fantastische inzamelactie voor Belgen die hun lange lokken willen laten knippen om borstkankerpatiënten financieel te helpen bij de aankoop van een pruik of mutsje.

Race for the cure

Run & walk for a good cause

Race for the Cure is een full-blown sportevenement dat borstkankerorganisaties en ziekenhuizen helpt om aan fundraising te doen en het bewustzijn te vergroten. Jaarlijks nemen duizenden mensen over de hele wereld mee aan dit mooie evenement, en zelfs tijdens corona slaagden ze erin om honderdduizenden mensen te doen bewegen en geld in te zamelen voor het goede doel. 

Say Hey maakt een online connectie tussen de sympathisanten mogelijk aan de hand van een digitale applicatie - met online betaling - en een community platform in 34 talen.   

Think pink is een organisatie die ons nauw aan het hart ligt. Wij zijn al jarenlang hun vaste partner voor het hele digitale gebeuren. Samen creëren we, denken we, bouwen we en kijken we steeds vooruit. We zijn echt enorm trots om deel uit te maken van het mooie Think Pink-verhaal.

Matthias Goderis | Back end developer