Challenge

Hoe brengen we alle verhalen van alle mensen die te maken krijgen of helpen in de strijd tegen borstkanker, samen in één merk?

Time to think pink

De strijd tegen borstkanker is een gezamenlijke inspanning die verder reikt dan één persoon of moment. Deze vernieuwde uitstraling staat symbool voor de voortdurende inzet van alle betrokkenen in de strijd tegen borstkanker.

Campagneshoot

Vier doelstellingen

Think Pink zet zich in voor borstkankerpatiënten en hun familie door middel van sensibilisering, het verdedigen van patiëntenrechten, financiering van wetenschappelijk onderzoek, en ondersteuning van zorg- en nazorgprojecten. 

Creatieve visual met mock-up van Think Pink-website en huisstijlelement op basis van strikje.

Een impact maken

Hoe zorgen we ervoor dat we de roze boodschap sneller, efficiënter en vooral breder kunnen brengen?

Say Hey hielp ons een transformatie te ondergaan die verder gaat dan een nieuw uiterlijk. De nieuwe Think Pink brand reflecteert onze eigenheid, hoe we samen blijven bouwen aan hoop, veerkracht en vooruitgang.

Heidi Vanseventant | Think Pink
Heidi Vansevenant met partner en vlag van Think Pink

Mobiliseren

Wat zijn de beste manieren om mensen te inspireren om actief bij te dragen aan onze missie? Hoe kunnen we een bredere en diepere steun bieden in de strijd tegen borstkanker?

Geef om Haar Campagne - Vrouw in roze studio-omgeving, omcirkeld door borstels, scharen en ander knipgerief.

Met deze nieuwe identiteit sturen we een boodschap naar iedereen die geraakt wordt door borstkanker: We zien je, we horen je, en we vechten samen met jou.

Heidi Vansevenant | Think Pink

Klaar voor de toekomst

Samen zorgen we ervoor dat Think Pink blijft groeien, blijft verbinden en blijft inspireren. 

Visuals op smartphone met portretfoto
Campagneshoot