ChallengeHoe brengen we alle verhalen van alle mensen die te maken krijgen of helpen in de strijd tegen borstkanker, samen in één merk? Time to think pinkDe strijd tegen borstkanker is een gezamenlijke inspanning die verder reikt dan één persoon of moment. Deze vernieuwde uitstraling staat symbool voor de voortdurende inzet van alle betrokkenen in de strijd tegen borstkanker. Vier doelstellingenThink Pink zet zich in voor borstkankerpatiënten en hun familie door middel van sensibilisering, het verdedigen van patiëntenrechten, financiering van wetenschappelijk onderzoek, en ondersteuning van zorg- en nazorgprojecten. Een impact makenHoe zorgen we ervoor dat we de roze boodschap sneller, efficiënter en vooral breder kunnen brengen? Say Hey hielp ons een transformatie te ondergaan die verder gaat dan een nieuw uiterlijk. De nieuwe Think Pink brand reflecteert onze eigenheid, hoe we samen blijven bouwen aan hoop, veerkracht en vooruitgang. MobiliserenWat zijn de beste manieren om mensen te inspireren om actief bij te dragen aan onze missie? Hoe kunnen we een bredere en diepere steun bieden in de strijd tegen borstkanker? Met deze nieuwe identiteit sturen we een boodschap naar iedereen die geraakt wordt door borstkanker: We zien je, we horen je, en we vechten samen met jou. Klaar voor de toekomstSamen zorgen we ervoor dat Think Pink blijft groeien, blijft verbinden en blijft inspireren. WebsiteBezoek de Think Pink-website en ontdek de power of Pink!