Max Meubel

In het hart van West-Vlaanderen ligt Max Meubel, jouw go-to meubelzaak voor betaalbare, trendy meubelen. In hun breed, hedendaags interieuraanbod vind je meer mooi voor minder.

Challenge

Hoe pak je een meubelzaak aan met gevestigde naam, maar een verouderd imago? Een zaak waar de branding niet meer matcht met het trendy, fashionable meubelaanbod?

ready for the future

Say Hey inschakelen natuurlijk. We gaven het merk een stevige boost waarbij enkel naam werd behouden. Een frisse transformatie en 360° benadering om een hoger segment klanten aan te trekken, want dat was absolute prioriteit. Dé max, toch?

Revive the brand, refresh the orange

De consument targeten

De kunst van het weglaten, maar ook memorabel blijven, dat was de opdracht voor onze designers. In de meubelsector spreekt een strak, uniek woordlogo beter tot de verbeelding van de consument die mooi design in huis wil halen. Het frisse oranje werd behouden, maar is niet meer overal dominant. Enkel full orange voor flashy koopjes!

Old school advertising

Strategische mediamix

Een gevestigde meubelzaak haalt nog altijd veel nieuwsgierige kopers uit traditionele mediakanalen zoals huis-aan-huis folders, paginagrote advertenties en radiospots. In onze uitgekiende mediamix voor Max Meubel kiezen we voor advertising met de nodige stopping power. Missie geslaagd: meer en klanten vinden nu sneller de weg naar Max Meubel.

Bij een sterk merk moet elk detail kloppen. Geen losse verhalen voor print, video, foto of audio, maar één geheel gebaseerd op de kernwaarden. We gaan voor een MAXimaal resultaat!

Tom De Smet - Account Manager