ecoworld

Let's build a green future together

Challenge

Ecoworld is een vernieuwend bedrijf van energiespecialisten. Say Hey zorgde voor een heuse rebranding met een coole uitstraling en een flinke portie power.   

Branding

Let's keep it blue

In een wereld vol groene energie-experts kiezen wij resoluut voor een blauw kleurenpalet. We voorzien Ecoworld van een unieke grafische identiteit en laten zo een frisse wind waaien in hun eigen wereld én in hun sector.

Vormgeving

We creëerden een cool merk from scratch en lieten niks aan het toeval over. Van logo en lettertypes tot kenmerkende kleuren, vormen, beelden en videografie: we zorgden voor een sterke basis waar zowel online als offline verder op gebouwd kan worden. 

Voor Ecoworld creëerden we een stoer imago dat tegelijkertijd ook heel professioneel en vertrouwd aanvoelt.

Estelle | brand designer

Beeldgebruik

Een sterk merk heeft krachtige foto’s nodig. Daarom kozen we voor stoere at work foto’s en video’s in zwart-wit, met de occasionele pop of Ecoworld blue. 

Your future, our concern

Say Hey was ook verantwoordelijk voor de online identiteit van Ecoworld. Het resultaat is een website met karakter, vol coole animaties en catchy copywriting. 

Elke webpagina vormt een variatie op de huisstijl: we bouwen verder op de gevestigde basis, maar steeds met een nieuwe creatieve interpretatie en uitwerking. Zo maken de vloeiende high-end animaties bijvoorbeeld echt deel uit van het merk en zorgen ze voor een creatieve schwung die de website doet aanvoelen als een organisch geheel in beweging. 

Digital

When creativity meets technology

De nieuwe website van Ecoworld is de perfecte wisselwerking tussen een unieke vormgeving, creatieve copywriting en een high level webdevelopment vol technologische hoogstandjes.